Monday 30 July 2012

sunway lagoon part 1..

Memandanagkan aku sekarang ni baru je celik IT, uload la cite yang da lama basi nih...
Aku nak citer time aku pergi Sunway Lagoon dulu..best giler beb...aku pergi tahun 2010, da dua tahun da..
saper yang sponser??? haaaa, duit pinjaman la..aku dulu study di Politeknik Kota Bharu...terus maju...terus maju..membimbing ohh bangsamu...WMH selalu nyanyi lagu nih...tapi korang jangan salah faham plak..aku bukan 100% gunakan duit pinjaman tu untuk enjoy ekk...ada orang yang sponser tiket pergi balik taw...nak taw saper????
...
...
...

dia ni la....afin nama dia...
 
 
dah2 la, tengok dia..aku taw la warna tudung dia cantik...hahhaa
pastu kita dapat umah free...duk kat umah abah afin la...sekali nga ila,nak tengok rupa dia, jap2 ek...
...
...
...
haa,yang ni la ila....

ila ni aku jelous sikit la time tu sebab dia pergi nga bf dia....boleh aku tengok saje ke???
masuk sunway lagoon nga bf mesti best kan..korang yang pernah masuk mesti tau kan..aku kan jakun sikit, sekali je baru pergi..tu pun orang yang sponser...huhu..sedey kan??

setakat tu je dlu..nati aku sambung citer nih...
bye... :)


No comments: