Tuesday 31 July 2012

Konvo...

Kejadian ini da lama berlaku, bleh la panggil yang da basi jgk...awal tahun lepas lagi...
tapi xpe,da aku nak cite, ikut suka aku la kan...
 
Korang yang pernah belajar mesti akan lalui konvokesyen kan, kecuali lah kalu yang memang niat tak nak konvokesyen atas sebab-sebab tertentu...
mungkin sebab tengah g kursus untuk kkerja gov ke...
sebab memang xsuka events macam ni ker...
memang banyak la...tp aku xlepaskan peluang ni,sebab dulu yang sijil pun da tak ambik,kali ni ambik la jugak untuk kenangan la katakan...
untuk gambar yang tengah ambik sijil nga penerima yang atas pentas tula,orang panggil apa ek aku tak tahu la,tapi korang faham kan...aku taw korang bagus...

tapi gambar gediks we all yang berposing ada la...
nak tengok ker??
xmalu jugak korang ek...
ok2..jp...






aku,aza, afin,ina nga ila (tukang ambik gambar)..hihi

sedeyy...sebab aku yang paling cerah...huhu...tu gambar tahun lepas tuh...tahun ni korang kena jumpa face to face nga aku...okeyss?
cowwy mowwy ni je gambar yang aku ada untuk entry kali nih....sume duk nga kawan2 aku...aku lupa la.tp aku nak cite kat korang jugak...xkira2!!
nati kalu ada lagi aku citer plak ek...
jom g pantai timur, g beli susu HL...untuk berbuka petang nih....

No comments: