Wednesday 1 August 2012

ohhh PGQ ku....

salam,selamat pagi semua....
tajuk kali ni mcm orang yang dilamun cinta plak kan....
hari ni mai kije nga PGQ....ehh,rasa2nya hari2 aku mai nga PGQ kan....
kalu PGQ xdapat hantar aku mai kije mesti rasa kije hari cam xde pape pun...mai kije je....
jenuh aku kalu time PGQ ni majuk xnak hantar aku mai kije....
terpaksa la jugak aku mai nga teksi...leceh kalu mai nga teksi nih....lambat sampai,pastu dia bukannya hantar betul2 kat tempat kije,kena pergi stesen dia dulu,suh mai hantar kena tambah tambang lagi...tu yang leceh sikit tuh...
aku bukannye kedekut la, tapi aku sekarang ni amalkan sikap saving...tu aku suka mai  nga PGQ lagi...
aku harap lepas2 ni PGQ da xmajuk2 lagi ek...xmau xmau la mcm tuh...PGQ kan baik...
macam la PGQ ni baca blog ko...puiii!

maaf la sebab xde gambar PGQ ek...kalu ada nati aku citer plak ek....
take care!! bye beeps!!

No comments: