Wednesday 29 August 2012

Pos Laju..

Terima kasih abang posmen..ada ke kakak posmen?? kakak ada tapi yang duk kat kaunter la. Yang abang posmen ni hantar surat punya kan.

Aku ada order barang melalui online, pikir2 mesti lambat jugak akan sampai ni sebab sebelum ni aku dah pernah beli barang online tapi seminggu lebih jugak sampai. Tapi kali ni cepat sangat sampai. Barang yang aku order dulu nak cepat tapi sampai lambat, yang terbaru ni nak lambat tapi cepat plak yang sampai. Pelik bin ajaib betul la. Tapi takpe aku suka cepat2 nih...

 Mungkin sebab cukup syarat2 penghantaran kan. Lagipun aku bankin duit awal jugak kot, dalam kul 10.00 pagi kelmarin. Sebab dah janji dengan dealer tu nak bankin sebelum pejabat pos kutip barang.

Jadinya hari ni aku dah dapat barang yang aku order. Barang apa?? Biar la rahsia erk...Macam Dato Siti kan...hihihi

:)

No comments: