Monday 13 August 2012

ni la org kata berfikir diluar kotak....

Jenis aku suka tengok gambar yang kreatif. Korang macam mana??  Masa tu mula la fikir nak try mcm diorang buat. Bagi aku kreatif sangat, sebab aku xde seni langsung pun. mungkin sebab aku suka tengok gambar2 macam ni...sebelum ni aku dah post gambar2 yang aku suka, tapi tak banyak pun...klik sini

Kali ni aku nak post gambar yang aku suka jugak...korang mesti suka jugak...tak percaya ker?? tengok gambar2 ni erk...

cantik kan? kalu buat hiasan time meja beradap nanti pun ok kan....gatal!!


jadi kan, siap dengan colour bayang2 lagi...


 
ni pun sama jugak, buat makan beradap....
 
 
haaa,tengok..ni biskut kan?? Ni mesti croc ni kuat berjemur sebab hitam sangat belakang dia...hihihi


kretif kan?? yang paling aku kagum lagi yang gambar 3D tuh ha...nampak macam real kan...jakun nye ko ni afiah...biasanya nok budak kampung...idea yang tak pernah terfikir pun nak buat kan...tapi kekadang tu, macam terlintas je, tengok2 ada orang dah cipta...cuma aku je tak pandai nak ciptakan benda yang aku terfikir..alasan!! cakap la ko malas...kuikuikui!!


tengok nih,macam real kan...mesti ambik masa lama nak buat nih...

ada orang kena makan nga ikan jerung la...memang AWESOME!!


 
waaa,bestnya naik bot macam kat Gambang plak...


 
Menyeramkan.....

   
santeekk kan, ramai giler orang tengok....nampak gambar tu tumbul kan...

Banyak lagi gambar2 awesome kalu korang nak tengok lagi search je dalam Google erk...kreatiff sek demo nih....macam mana la tercetus idea macam nih....

:)


No comments: