Tuesday 7 August 2012

Kenangan lalu!!!!

 Kali ni nak mengimbau kembali zaman muda mudi dulu2....lebih tepat lagi zaman belajar la...biasa la kan bila last sem mesti ada gambar2 kenangan kan...seingat aku time aku last belajar sijil dulu PKB xde pun buat sesi bergambar siap nga candid lagi...mungkin ada yang bagi cadangan kot...okey je..I LIKES!!

Aini yang bagitahu nak buat sesi bergambar nih...yang xtahannyer kitorang xnak pergi sebabnya nak blik hostel tido...alasan xbleh bla kan..puiii!! tapi last2 kitorang yang over jugak,xdela yang xnak pergi tuh...huuuhhhuuuhh (versi Johan lam Karoot Komedia)....kelakar cerita ni kan...aku suka tengok...

Ok2,sambung cerita kenangan...mula2 tu ambik gambar skema...ala yang nak kena duduk atas kerusi..ikut ketinggian la,perempuan duk depan,lelaki duk belakang...pas2 ketua nga penolong duk tengah2...menyampahkan tapii aku suka....xde pun gambar tu nak tunjuk kat korang....gambar yang candid adala... aku sengaja besarkan gambar supaya korang nampak sampai lubang hidung...hihihi...layankan...
lokasi gambar diambil kat Dataran gemilang kalu aku tak silap la,sebab aku da lupa nama tempat nih...tapi aku ingat lagi kat dataran ni la WMH tu usha2 aku time duk aorobik, ada ke patut tapi xpe aku kan glamour...gediks!!

 jom scroll tengok awek2 cantik & teruna2 yang hensem....


cantik tak, tapi time ni panas, ada ke patut suh tengok atas..aku tengok muka sorang2 kerut2 dahi tahan cahaya....eh,yeke semua,aku tengok muka aku je yang kerut2..lantaklah...

aku duk katne erk..korang cari la...yang cantik2 tu iye la....korang ni aku nak perasan sikit xbleh...aku dulu belajar sijil pun kat PKB jugak...best la korang...walaupun ada yang kenal da lama,tp xpernah tegur pun....ada jugak yang bila sekelas baru nak tanya awak nama apa, duk kat mana, soalan cepumas,sem lepas dapat pointer berapa, sebelum ni hari2 duk selisih bahu, pun xpernah kenal bila duk sekelas je baru tegur...ada jugak yang baru je kenal, yang asal dari politeknik lain bila sambung Dip dapat kat PKB...macam aku still kat politeknik yang sama...bila dah sambung kena la join budak Dip...


 sporting habis weii....macam2 gaya...siap lompat2 macam katak lagi...ada yang rambo la, ada yang lempar topi la, macam ambik gambar konvo tu, ada yang mcm argggghhh(time tengah lompat la)....korang tengok la gaya sorang2...tapi memang best ada gambar macam ni...aku ada,korang ada???

haaa,tengok kan aku cakap macam2 gaya diorang ni buat...siap ada prob lagi...yang ni perempuan duk kat bawah...sumenye cantik2 kan, ayu2 gitu haaa....semua hepy dapat feeling cam artis...bila lagi, time ni je...hihi



yang ni perempuan duk kat atas plak...almaklumla lelaki sihat2 belaka....tenggelam  perempuan duk belakang....aku baru perasan,ramai jugak erk budak2 kelas aku dulu....tapi yang paling penting korang memang happening giler la....best siot!!

korang duk buat apa la sekarang ni kan....harap2 sihat semuanya....sempena nak raya ni aku mitak maaf semua erk,sepuluh jari aku susun mohon maaf nga korang...maafkan aku kalu aku ada buat silap....kalu jumpa kat luar jangan malu nak tegur ek....macam la aku femos kan..huhu

bye! :)


No comments: