Monday 27 August 2012

Makan biskut time kerja...

Raya pertama hari tu aku tak makan pun biskut raya. Mungkin sebab dah banyak sangat makanan. Pastu sebab aku kurang sikit nga biskut2 ni. Bukannye tak makan langsung, makan jugakk tapi makan tahap biasa je. Ada makan xde pun xpe.

Tapi bila dah seminggu raya, biskut banyak lagi...aku bungkus je dalam plastik makan time kerja. Nak buh dalam bekas susah la nak cari bekas lagi, senang2 bungkus dalam plastik je. Aku jenis cepat lapar cepat kenyang.

Bukti nya?? Ni haaa....


Popiah simpul tu aku buat sendiri. Nak tempah bleh la...Bleh aku jual mahal2 kat korang...Ehh,xdela,gurau je...sebelah lagi tu ntah biskut apa, yang tu mak aku order nga kawan dia. Macam biskut nestum, bukan macam la memang biskut nestum pun...hihi

Bila dah tak ada kerja aku makan la biskut nih....

:)

No comments: