Saturday 4 August 2012

PGQ merajuk lagi!!!

Assalamualaikum...

hari ni PGQ merajuk lagi...entah la kenapa...macam yang aku cerita kan dulu,kalu belum lagi baca ni SINI...kalu bukan PGQ yang mai hantar kije mesti aku xde mood nak kije..tapi nak buat macam mana kan..da takdir aku hari ni mai kije nga teksi....aku redha je..esok sempat la nak pujuk PGQ sebab esok cuti sempena Nuzul Al-Quran...InsyaALLAH lusa boleh mai kije nga PGQ....

tapi bukan bermakna PGQ tak hantarkan aku mai kije aku xde mood kije smpai balik,x la...nak mampus dengan bos aku...mai kije kena ikhlas kan...
pagi ni je yang xde mood nye..nati ok la....kadang2 tu aku piki ok jugak mai nga teksi sebab time nak balik petang ni kena lalu kat Pasar Siti Khadijah...apa kata aku pergi jalan2 cari lauk dulu kat sana...ok jugak kan...nak beli apa ek...g jalan2 la dulu...

:)

No comments: