Wednesday 17 October 2012

ChahaYa baru wif Chahaya Beauty

Petang smua nyaaaa.....

ni update selepas pengunaan produk CB ni kt korang smua..

bagi aku ok la sebab dalam tempoh 2 minggu dah nampak perubahan..aku start hari tu untuk first week biasa2 je pastu cam ade mngelupas halus kat kulit..actually x nampak pun sebab bila apply day cream dah cover dh kesan tu..Macam aku cakap la skrang dlm proses membuang sel2 kulit mati...sekarang ni still guna lagi baru order balik mnggu lepas..huhu..

kalau nak tau kulit aku ni jenis sensitif suka naik jerawat,so banyaklah parut-parut kat muka..sebabnya tangan ni gatal sangat suka picit-picit..hehe..sebelum ni memang macam-macam produk dah aku guna tapi tak menjadi pun..huhu.kesan dari aku guna produk ni dapat kurangkan parut jerawat,muka pun jadi lembut skit..hehe.

Cuma biasa nya ade yang x nampak ape2 perubahan lagi pas 2 mnggu pakai..bergantung kat tahap kulit  & sensitiviti kulit masing2...kulit setiap orang x sama..ada yang pakai about 1 bulan pastu baru nampak perubahan oleh sebab kulit terlalu sensitif..so far utk kulit ak ada perubahan sebab kulit aku ni degil jugak la..cuma nk tunggu lagi cantekk sket.. biasa la nak cantik punya pasal kne la sabar jugak..mne ade pakai produk arini esok nk cantik dahh..baik pegi cocok botox je kn2..ishkk marah2 niiii!!...hikhik..


                                                            ChahayaBeauty Aura
                                                                        RM85



Insyallah nanti kulit dh better sket ak update latest picture aku plak.. hehhe

haa nanti aku update pict si pengedar CB merangkap member aku la..so nanti korg knl la sape.. die ni giler2 sket..so korg xyh malu2 la klau nk berurusan dengan die sebab die sporting & yang penting BAIKKK org nye..hakhakhak.





                                                                     so ni la die..

Die guna Chahaya beauty aura pastu trus continue ng CB je..so if korang nk dapatkan produk by hand ngn die bleh contact die kt http://www.facebook.com/syarafina.chahayabeautykb
Xrugi kot try.. berbaloi ~

Jap aku upload testimoni sorang customer CB ni..

      nampak x?? soo ni la tp syg nye die malu nk share kt fb..malu.biase la..huhu




Cb ni jugak ade Body scrub skali.. yg ni sesuai la sape2 yang nak massage badan..manje kan badan..xpayah pegi spa dahh..terasa macam kt spa je bile korang kt dalam toilet korang tu..hehe

Die boleh hilangkan daki2 tuu, melembab kulit,memutih dan banyak lagi..nanti2 aku copy advantage die..hehheeh

--> NAHHHHH


Diperkaya dengan vitamin E, baik untuk menghilangkan parut menanggalkan sel-sel mati dengan mudah dan berkesan membersih dan melembutkan permukaan kulit menghilangkan jeragat mencerah dan meratakan warna kulit badan akan merasa segar dan ringan mengatasi masalah kulit yang berminyak mencerahkan ketiak, tengkuk, leher, siku, lutut dan celah paha menghaluskan tumit kaki yang kasar menjadikan kulit badan segar dan bermaya kulit akan menjadi lebih halus, bersih, gebu dan berseri




 Ohohoooo nanti korang akan terasa lah kesegaran nya pas apply body scrub ni..sesuai jgk yang ade jerawat kat atas belakang ni..pas pakai ni korang xyah bilas & guna shower dah..memang dah licin dah kulit korang... oww yeahhhhhhh!

yg ni korang boleh pakai 2-3 kali seminggu... harga cuma RM25 (nk pos kne add rm5 utk postage)..

okehhh nanti aku update lagi CB ni...will be continue..hehehe

slamat berehat korang smuaaaa.....


No comments: