Saturday 24 November 2012

Keadaan dan masa yg xmngizinkan...

Assalamualikum...
Rindunya katkorang.. Maaf la sangat2 ek..Korang baca tajuk entry kali ni mesti pikir aku bz kan.. Sebenarnya xbizi sangat pun, tapi keadaan dan masa yang xmengizinkan..

Kalau korang nak tahu sekarang ni aku dah beralih tempat kerja. Sebelum ni duduk kat bandar, tapi sekarang kena duduk kat kawasan hulu sikit. Maknanya untuk nak buat entry susah la sikit, jadi aku mintak maaf la sangat2.

Pasal entry yang bersambung2 tu nati kalau ada masa dan keadaan izinkan aku akan sambung. Yang penting korang jagan lupa nak lepaskan rindu korang kat blog aku ek.. Walaupun korang akan tengok benda yang sama.. Bleh macam tu?? Bleh la, plezzz...

Haaaaa, macam tu la...

Papepun korang tunggu kemunculan aku nanti ek...

salam sayang untuk korang!!


:)

2 comments:

Chic Na said...

patutla lama menghilangkan diri. ;)

QasehnyaRania said...

mmm..
salam kenal :D
jemput singgah blog ciksu...jom ;D